خبر های ویژه

میکرو کمپر دوست داشتنی تویوتا آینده شگفت انگیزی را برای زندگی ون کوچک متصور است

10 آبان 1403

این اولین کوسه نهنگ رباتیک هوشمند جهان است

21 مرداد 1403

ماسک به تاخیر در رونمایی روباتاکسی برای تغییر طراحی کلیدی اشاره می کند

26 تیر 1403

ماشین مورد علاقه مائو به اروپا می آید

26 تیر 1403

رسوایی در بین خودروسازان مشهور ژاپنی

16 خرداد 1403

خودروی اتوپایلوت تسلا به سمت یک قطار راند

2 خرداد 1403

بالگرد یا هلی کوپتر 212

30 اردیبهشت 1403

هلیکوپتر یا بالگرد بل 412

30 اردیبهشت 1403

قیمت شاسی بلند الکتریکی هندی چقدر است

29 اردیبهشت 1403

یک مینی ماشین برقی برای شهرهای شلوغ

29 اردیبهشت 1403

آغاز ثبت نام و عرضه خودروهای برقی وارداتی با راه‌اندازی سامانه جدید

29 اردیبهشت 1403

اسطوره ی مسابقات اتومبیل رانی اتحاد جماهیر شوروی

16 اردیبهشت 1403

ورود شیائومی، غول فناوری چین به دنیای خودروهای الکتریکی

10 فروردین 1403

تسلا نسبت به رشد کندتر حجم در سال 2024 هشدار داد

5 بهمن 1402

خودرو سازان چینی رقبای خود را نابود خواهند کرد

5 بهمن 1402

فورد تولید F-150 لایتنینگ را در مواجهه با درخولست کم متقاضی برای خودروهای الکتریکی کاهش می دهد

30 دی 1402

30 مهر 1402

ولگا ، گاز 21 در جلوکوه آرارات

خودرو شوروی

از زمان شروع تولید ولگا کابریولت - گاز 21، در سال 1956، حدود 640 هزار نسخه تولید شده است. این خودرو در نسخه های مختلفی وجود داشت، اما اطلاعات کمی در مورد نسخه کانورتیبل آن وجود دارد. امروزه یافتن چنین خودرویی در شرایط خوب بسیار دشوار است، اما واقعیت تولید آن غیرقابل انکار است.

تبریز امروز:

ولگا ، گاز 21

در عکس یک  ولگا کابریولت - گاز  21 را با پس زمینه کوه آرارات می توان مشاهده کرد.

از زمان شروع تولید ولگا کابریولت - گاز  21،  در سال 1956، حدود 640 هزار نسخه تولید شده است. این خودرو در نسخه های مختلفی وجود داشت، اما اطلاعات کمی در مورد نسخه کانورتیبل آن وجود دارد. امروزه یافتن چنین خودرویی در شرایط خوب بسیار دشوار است، اما واقعیت تولید آن غیرقابل انکار است. تبدیل این مدل تحت هدایت یک موسسه علمی (NII-21) در برونیتسا نزدیک مسکو آغاز شد و بعداً اسناد به نووسیبیرسک منتقل شد، جایی که شرکت GUP-15VZ این اتومبیل ها را با سفارش تولید کرد.

 

برای ایجاد یک تبدیل ، باید تغییراتی ایجاد می شد: سقف GAZ-21 برداشته شد و فقط شیشه جلو با قاب جلو باقی ماند و بدنه باید با در نظر گرفتن از دست دادن استحکام آن تقویت می شد. به دلیل استفاده از مدل های "قوی تر" ZIL و چایکا در مراسم تشریفاتی، تقاضا برای نسخه های رو باز مبتنی بر ولگا در مناطق نظامی و جمهوری ها باقی ماند.

ارتباط با تبریز امروز

اخبار ، گزارشات ، عکسها و فیلم های خود را برای ما ارسال دارید . برای ارسال میتوانید از طریق آدرس تلگرامی یا ایمیل استفاده کنید.

info@tabriz-emrooz.ir

اشتراک در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین خبرهای تبریز امروز در کانال تلگرام ما عضو شوید.

کانل تلگرام تبریز امروز

فرم تماس با تبریز امروز

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری تبریز امروز بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی وتولید توسططراح وب سایت