خبر های ویژه

مهتاب بر روی دریاچه

9 فروردین 1403

مهاجران تاجیک در روسیه پس از کشتار شهر کروکوس در وحشت زندگی می کنند

9 فروردین 1403

ارمنستان: دولت با معضل تعیین حدود مرزها دست و پنجه نرم می کند

8 فروردین 1403

کلیسای کوچک آیواسیل طرابزون

8 فروردین 1403

دادگاه به جولیان آسانژ مهلت اعتراض داد اما فرصتی نیز برای ایالات متحده ایجاد کرد

7 فروردین 1403

غول تورم در حال بلعیدن درآمد مردم

5 فروردین 1403

نگاهی به اساطیر یونان از طریق ظروفی که دوران طلایی سفال های آتیک را تعریف می کردند

5 فروردین 1403

مسیر ریلی باکو-تفلیس اصلاح می شود

5 فروردین 1403

تغییر ژئوپلتیک در قفقاز ؛ ارمنستان غرب را وارد منطقه می کند

5 فروردین 1403

زندگی بی جان با نان و تخم مرغ - پرتره مرموز پل سزان در زیر لایه های تابلو ییک طبیعت بی جان پنهان شده بود

5 فروردین 1403

ایزابلین عینالی

5 فروردین 1403

غروب دریاچه اورمیه

5 فروردین 1403

مردی که انباری ساختمانش تبدیل به مکان گردشگری شد

5 فروردین 1403

تهامات فساد در دهلی نو

5 فروردین 1403

دیپلمات ارشد آمریکایی به اسرائیل درباره انزوای جهانی در صورت حمله به رفح هشدار داد

5 فروردین 1403

روسیه و چین قطعنامه پیشنهادی آمریکا برای آتش‌بس در غزه را در شورای امنیت سازمان ملل وتو کردند

5 فروردین 1403

آخرین خبر ها

8 فروردین 1403

کلیسای کوچک آیواسیل طرابزون

کلیسای سنت آن (کوچوک آیواسیل کلیسه سی قدیمی ترین کلیسای شهر ترابزون ترکیه است که قدمت آن به قرن ششم یا هفتم می رسد. بیش از یک قرن است که دستکاری نشده است اما در سال های (2021-22) به طور کامل بازسازی شده است. با برداشتن رنگ سفید، تمام نقاشی های دیواری باقی مانده اکنون قابل مشاهده هستند.

7 فروردین 1403

دادگاه به جولیان آسانژ مهلت اعتراض داد اما فرصتی نیز برای ایالات متحده ایجاد کرد

قضات به بنیانگذار ویکی لیکس اجازه می دهند تا علیه اخراج از بریتانیا درخواست تجدید نظر کند اما تنها در صورتی که ایالات متحده تضمین های مناسب ارائه نکند.

5 فروردین 1403

غول تورم در حال بلعیدن درآمد مردم

تورم ثروت و زحمات مردم را می خورد؛ تولید فراوان ، مدیریت اقتصاد و بکارگیری مدیران توانمند خواهد توانست غول تورم را مهار کند

5 فروردین 1403

نگاهی به اساطیر یونان از طریق ظروفی که دوران طلایی سفال های آتیک را تعریف می کردند

یکی از اپیگرام های هومر اینچنین آغاز می شود: «کوزه گرها، اگر به من جایزه بدهید، برای شما می خوانم». افسانه ها حکایت از آن دارد که بارد مشهور یونانی در قرن 6 تا 5 قبل از میلاد در شرق مدیترانه سفر می کرد، زمانی که در ساموس فرود آمد، جایی که سفالگران جزیره کالاهای خود را در ازای نمایشی عرضه کردند. در این آهنگ، او به الهه آتنا دستور می دهد که دست او را روی کوره های آنها بگیرد تا موفقیت آنها را تضمین کند. در حالی که ظروف سفالی یونانی در هزاره سوم قبل از میلاد سرچشمه می گیرند، گلدان های قرن ششم و پنجم به سبک متمایز سیاه و قرمز ساخته می شدند و بهترین سفال های تولید شده در یونان در آن زمان بودند. این دوره از سفال های یونانی بود که دکتر مانفرد زیمرمن (1935-2011) هنگامی که مجموعه گلدان های یونان باستان خود را در دهه 1970 آغاز کرد، به دنبال آن بود. در طی نزدیک به 40 سال، او برخی از بکرترین و باستانی ترین ظروف جهان باستان را به دست آورد و در سال 2005 در موزه آنتیک اسنور را در شهر زادگاهش برمن افتتاح کرد و مجموعه خود را برای مخاطبان گسترده ای به ارمغان آورد.

5 فروردین 1403

مسیر ریلی باکو-تفلیس اصلاح می شود

تلاش‌های آذربایجان برای باز کردن راه آهن باری به اروپا از طریق ترکیه بر دو مسیر پیشنهادی برای عبور از منطقه نخجوان متمرکز شده است. اما یک جایگزین سوم از طریق گرجستان وجود دارد که در حال ارتقا است. روشن رستم اف، رئیس راه آهن آذربایجان اخیراً اعلام کرد که بهبود 114 مایلی راه آهن باکو- تفلیس- قارص احتمالاً تا ماه آوریل به پایان خواهد رسید. او در صفحه لینکدین خود نوشت: «خوشحالم که به اشتراک بگذارم پروژه نوسازی ما بیش از 95 درصد تکمیل شده است و معیار جدیدی برای حمل و نقل بار بین آسیا و اروپا ایجاد می کند. این نوسازی که حدود 100 میلیون دلار هزینه دارد، قرار است ظرفیت راه‌آهن را 5 برابر و به 5 میلیون تن در سال افزایش دهد. پس از تکمیل ارتقاء، یک شرکت مشترک گرجستان و آذربایجان مدیریت مسیر ریلی را برعهده خواهد گرفت.

5 فروردین 1403

تغییر ژئوپلتیک در قفقاز ؛ ارمنستان غرب را وارد منطقه می کند

خبرگزاری باز در ماه های اخیر اعلام کرده بود که دولت نخست وزیر نیکول پاشینیان در مورد بررسی روند الحاق به اتحادیه اروپا جدی است. در 9 مارس، آرارات میرزویان، وزیر امور خارجه، در اظهاراتی که در حاشیه یک گردهمایی دیپلماتیک در ترکیه انجام داد، علناً علاقه ایروان را نشان داد. شبکه تی آر تی ترکیه به نقل از میرزویان گفت: «این روزها فرصت‌های جدید عمدتاً در ارمنستان مورد بحث قرار می‌گیرد و اگر بگویم عضویت در اتحادیه اروپا نیز شامل می‌شود، بر کسی پوشیده نخواهد بود». پارلمان اروپا، شعبه مقننه اتحادیه اروپا، با قطعنامه ای در 13 مارس پاسخ داد که توسعه روابط نزدیکتر با ارمنستان را تایید کرد و همچنین خواستار توافق صلح پایدار بین ارمنستان و آذربایجان شد. در این قطعنامه آمده است: «اتحادیه اروپا باید واکنش مثبت نشان دهد و از این تغییر ژئوپلیتیک بالقوه نهایت استفاده را ببرد و به ارمنستان کمک کند تا قوی‌تر خود را در جامعه دموکراسی‌ها لنگر بیاندازد.»

5 فروردین 1403

زندگی بی جان با نان و تخم مرغ - پرتره مرموز پل سزان در زیر لایه های تابلو ییک طبیعت بی جان پنهان شده بود

سرنا اوری، نگهبان ارشد، به این نتیجه رسید که این ایده خوبی است که آن را برای تمیز کردن به آزمایشگاه حفاظت بیاورد. این کار غیرمعمولی نبود، اما چیزی که او پیدا کرد چیزی جز معمول بود. اوری از ظاهر لاک ناراضی بود و می خواست مقداری از آن را پاک کند. او کار را با یک بررسی کامل شروع کرد، جایی که متوجه شکاف هایی در قسمت های واقعا تاریک پس زمینه شد. او می‌گوید: «متوجه شدم که مقداری رنگ سفید در دو ناحیه ترک‌ها دیده می‌شود. این اغلب نشان دهنده نوعی مشکل لایه بندی است. از آنجایی که رنگ‌ها می‌توانند با سرعت‌های متفاوت خشک شوند (و منقبض شوند)، ممکن است لایه‌های رنگ روغن در بازه‌های زمانی متفاوتی قرار داشته باشند. اوری این فرضیه را مطرح کرد که ممکن است یک لایه سفید قبل از لایه تاریک گذاشته شده باشد، از این رو شکاف هایی ایجاد شده است. بنابراین او تکنسین را برای عکسبرداری با اشعه ایکس از نقاشی فراخواند. Still Life بزرگ است، بنابراین باید به صورت ربع با اشعه ایکس عکسبرداری می شد و سپس تصاویر روی کامپیوتر به هم دوخته می شد. پس از پرتو افکنی کامل اشعه ایکس، ساری تصویر نهایی را چاپ کرد. بدون هیچ دلیل خاصی، او به طور اتفاقی نگاهی به چرخش 90 درجه ای انداخت. اتفاق خاصی افتاد اوری به جای امضای اشعه ایکس لایه سفید رنگی که انتظار داشت ببیند، چهره‌ای شبح‌آلود دید - یک نقاشی پنهان که اکنون موزه معتقد است می‌تواند خودنگاره‌ای از هنرمند باشد که به احتمال زیاد مربوط به 20 سالگی است

5 فروردین 1403

ایزابلین عینالی

باران تازه قطع شده بود و او هم در میان آب و خاک خیس قدم می زد ، ایزابلین پرنده ی مهاجر عینالی است که اکنون کمتر مهاجرت به دور دست ها می کند و در مناطق معتدل نیزگذران می کند و با تغییر فصل دوباره به سرخاب برمی گردد.

5 فروردین 1403

غروب دریاچه اورمیه

غروب دریاچه آغاز شد وقتی که کوه را کندند و در داخل آن ریختند ، بجای پل های معلق ،از داخل آن جاده میانگذر زدند و عوارض عبور گرفتند و سپس پرسیدند ، دریاچه را چه شد !

5 فروردین 1403

مردی که انباری ساختمانش تبدیل به مکان گردشگری شد

کالین استوکس فقط می خواست انباری برای نگهداری یونجه و نگهداری گوسفندانش بسازد. سپس او "کمی مسیر را اشتباهی رفت " و به قلعه ای رسید که شبیه چیزی از ارباب حلقه ها است. خانه هابیت، همچنین به عنوان انبار کالین، در چدگلو، انگلستان، از زمانی که استوکس در سال 2000 از آنجا نقل مکان کرد، برای جلوگیری از سر و صدای باز شدن یک معدن سنگ مرمر جنگلی متروکه شد. او هرگز پروژه‌اش را که در سال 1989 با استفاده از سنگ‌ها و سنگ‌های اطراف ملکش و بتن برای نگه‌داشتن آن‌ها شروع کرده بود، به پایان نرساند. استوکس با الهام از ساختمان‌هایی که در طول سال‌ها دیده بود، کار خود را با یک ساختار مستطیلی ساده شروع کرد که با تکنیک‌های سنگ خشک همراه بود. سپس او فقط به کار خود ادامه داد. او برجک‌ها و کبوترخانه‌ها، پنجره‌های شیشه‌ای رنگارنگ با فصول و عناصر (که خود استوکس آن‌ها را ساخته است)، یک پلکان مارپیچ و طاق‌های زیبا اضافه کرد. همه این کارها به صورت دستی و بدون برنامه ریزی از قبل انجام شد. چندین پرنده، از جمله یک جغد، در برجک‌ها و کبوترخانه‌ها در حالی که استوکس در حال ساختن بود، زندگی می‌کردند، و اکنون آن قسمت‌ها تحت سلطه پرندگان است. در طبقه دوم، استوکس یک اتاق برای خود اضافه کرد تا بتواند در طول فصل بره زایی در این سازه زندگی کند، اگرچه او بیشتر در کلبه ای نزدیک زندگی می کرد. این ساختمان که برای ادغام با محیط اطرافش ساخته شده است، به «خانه هابیت» معروف شده است، اگرچه استوکس با نام مستعار آن مخالفت می کند. او آن را صرفاً به عنوان انبار خود در نظر می گرفت. اگر بخواهیم منصف باشیم، برخلاف خانه هابیت ها، این سازه در کنار تپه ساخته نشده است. اما کمی شبیه یک تپه است. یافتن انبار کمی سخت است و در زمین شخصی قرار دارد. یک علامت بازدیدکنندگان را دلسرد می کند، اما به نظر نمی رسد کار کند. این سازه هنوز در شرایط بسیار خوبی است - گواهی بر مهارت سازنده است.

5 فروردین 1403

تهامات فساد در دهلی نو

سازمان تحقیقات فدرال هند روز پنجشنبه آرویند کجریوال، رهبر مخالفان و وزیر ارشد دهلی را به اتهام جرایم مالی مشکوک دستگیر کرد. حزب حاکم بهاراتیا جاناتا (BJP) پس از اجرای قانون جدید مشروبات الکلی در دهلی نو در سال 2022 که به کنترل دولت بر فروش مشروبات الکلی پایان داد، حزب Aam Aadmi (AAP) کجریوال را به دریافت 1 میلیارد روپیه (یا 12 میلیون دلار) رشوه از پیمانکاران مشروب متهم کرد. قانون حاکم بر این سیاست از آن زمان لغو شده است. کجریوال رهبر AAP ادعا می کند که هیچ مدرکی دال بر تخلف وجود ندارد، با این استدلال که مدعیان بخشی از تلاش BJP برای تضعیف مخالفان قبل از شروع انتخابات عمومی در 19 آوریل هستند. . «این دیکتاتوری است. همه اینها برای پیروزی در نظرسنجی های ملی انجام می شود. کجریوال تا کنون 9 احضار ED را نادیده گرفته و گفته است که می ترسد در صورت حضور برای بازجویی دستگیر شود. او اتهامات آژانس را "عمومی" و "غیرقانونی" خواند و حمایت قانونی در برابر دستگیری اش را خواست. سال گذشته، مقامات فدرال، مانیش سیسودیا، نماینده کجریوال و سانجی سینگ، قانونگذار AAP را به اتهامات مربوط به همین پرونده دستگیر کردند. با دستگیری کجریوال، رهبران ارشد AAP اکنون پشت میله های زندان هستند. BJP همچنان هرگونه دخالت سیاسی را رد می کند. اما ائتلاف 27 حزبی اپوزیسیون هند، که AAP بخشی از آن است، BJP و رهبر آن، نخست وزیر نارندرا مودی را متهم کرده است که از از عنوان اختلاس علیه مخالفان اصلی مانند کجریوال به عنوان بخشی از یک کمپین بدنام کردن سیاسی استفاده می کنند.

5 فروردین 1403

دیپلمات ارشد آمریکایی به اسرائیل درباره انزوای جهانی در صورت حمله به رفح هشدار داد

نشست هایی در روز جمعه در دوحه با هدف تامین آتش بس برگزار شد. گفت‌وگوهای آتش‌بس بر پیشنهاد توقف شش هفته‌ای درگیری متمرکز است که طی آن حدود 40 گروگان اسرائیلی که توسط حماس در بازداشت هستند در ازای صدها فلسطینی در زندان‌های اسرائیل آزاد می‌شوند. اسراییل آماده است فقط به توقف موقت در جنگ متعهد شود، در حالی که حماس خواهان پایان دائمی جنگ است.

بین الملل

5 فروردین 1403

دیپلمات ارشد آمریکایی به اسرائیل درباره انزوای جهانی در صورت حمله به رفح هشدار داد

نشست هایی در روز جمعه در دوحه با هدف تامین آتش بس برگزار شد. گفت‌وگوهای آتش‌بس بر پیشنهاد توقف شش هفته‌ای درگیری متمرکز است که طی آن حدود 40 گروگان اسرائیلی که توسط حماس در بازداشت هستند در ازای صدها فلسطینی در زندان‌های اسرائیل آزاد می‌شوند. اسراییل آماده است فقط به توقف موقت در جنگ متعهد شود، در حالی که حماس خواهان پایان دائمی جنگ است.

ایران

5 مرداد 1401

رفتار پدرانه با همه،سلوک مردمی، مقابله با شبهات و تبیین مبانی انقلاب بویژه عدالت

ایشان «رفتار پدرانه با همه» را از دیگر الزامات رفتار و منش امام‌جمعه دانستند و افزودند: در نماز جمعه قشرها و سلایق مختلف حضور دارند، رفتار امام‌جمعه باید همانند رفتار پدر با فرزندان خود باشد و باید همه را بر سر سفره معنویت و دین بنشاند. رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به جشن میلیونی غدیر در تهران و حضور قشرها و ظواهر مختلف، آن را پدیده‌ای عجیب خواندند و خاطرنشان کردند: در این جشن همه جور آدمی حضور داشتند و همه نیز با وجود تفاوت‌های ظاهری طرفدار دین هستند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: من در یکی از سفرهای استانی در جمع علمای آن استان به حضور افراد مختلف در مراسم استقبال اشاره کردم و گفتم در میان مردم، افرادی گریه می‌کردند که شاید شما در برخورد با آنها احتمال دهید که حتی اعتقادی به دین ندارند در حالی که همه آنها معتقد به دین هستند.

تبریز

13 اسفند 1402

تدبیر ناصحیح و بستن جاده خاوران

شرکت آب و فاضلاب استان از پاییز سال جاری قسمت حساس بلوار خاوران، درست مقابل سه راه خاوران-باسمنج را بسته است و علت این امر کمک به پمپاژ آب آشامیدنی به شهرک نصر می باشد. در این نقطه تاکنون تصادفات ناگواری هم واقع شده است . بخشی از جاده با سنگ چینی دستی و طناب‌ های پاره، چشم اندازه بدی را برای هر رهگذر پیاده و سواره بوجود آورده است.

علم و تکنولوژی

17 اسفند 1402

آنچه امپراتوری عثمانی می تواند در مورد پیامدهای تغییرات آب و هوایی به ما بیاموزد - و چگونه خشکسالی می تواند مردم را ریشه کن کند و به جنگ دامن بزند.

در اواخر قرن شانزدهم، صدها راهزن سوار بر اسب به روستاهای آناتولی عثمانی یورش بردند، خشونت را تحریک کردند و سلطه سلطان را بر قدرت بی‌ثبات کردند. چهارصد سال بعد و چند صد مایل دورتر در قلمرو سابق عثمانی سوریه، اعتراضات گسترده به یک جنگ داخلی خونین در سال 2011 تبدیل شد که تا به امروز ادامه دارد. این اپیزودهای تاریک در تاریخ مدیترانه ویژگی‌های کلیدی دارند که هشداری برای آینده ارائه می‌دهند: هر دو موج اجباری مردم از خانه‌های خود خارج می‌شوند. هر دو ریشه در سیاست داشتند و پیامدهای سیاسی چشمگیری داشتند. و هر دو توسط آب و هوای شدید مرتبط با تغییرات آب و هوایی تغذیه شدند.

آموزش و زندگی

27 اسفند 1402

افراد بالای 65 سال باید در بهار امسال واکسن تزریق کنند

اکنون، با نزدیک شدن به بهار 2024، مرکز کنترل بیماری ها و پیشگیری یادآوری می کند که حتی اگر وضعیت اضطراری بهداشت عمومی به پایان رسیده است، خطرات مرتبط با کووید-19 وجود ندارد. اما خطراتی در برخی گروه ها بیشتر از گروه های دیگر است. بنابراین، آژانس توصیه می‌کند که بزرگسالان ۶۵ سال و بالاتر یک واکسن اضافی برای کووید-۱۹ دریافت کنند که برای محافظت در برابر نوع غالب اخیر به‌روزرسانی شده و در برابر سویه غالب فعلی مؤثر است.

هنر و فرهنگ

5 فروردین 1403

زندگی بی جان با نان و تخم مرغ - پرتره مرموز پل سزان در زیر لایه های تابلو ییک طبیعت بی جان پنهان شده بود

سرنا اوری، نگهبان ارشد، به این نتیجه رسید که این ایده خوبی است که آن را برای تمیز کردن به آزمایشگاه حفاظت بیاورد. این کار غیرمعمولی نبود، اما چیزی که او پیدا کرد چیزی جز معمول بود. اوری از ظاهر لاک ناراضی بود و می خواست مقداری از آن را پاک کند. او کار را با یک بررسی کامل شروع کرد، جایی که متوجه شکاف هایی در قسمت های واقعا تاریک پس زمینه شد. او می‌گوید: «متوجه شدم که مقداری رنگ سفید در دو ناحیه ترک‌ها دیده می‌شود. این اغلب نشان دهنده نوعی مشکل لایه بندی است. از آنجایی که رنگ‌ها می‌توانند با سرعت‌های متفاوت خشک شوند (و منقبض شوند)، ممکن است لایه‌های رنگ روغن در بازه‌های زمانی متفاوتی قرار داشته باشند. اوری این فرضیه را مطرح کرد که ممکن است یک لایه سفید قبل از لایه تاریک گذاشته شده باشد، از این رو شکاف هایی ایجاد شده است. بنابراین او تکنسین را برای عکسبرداری با اشعه ایکس از نقاشی فراخواند. Still Life بزرگ است، بنابراین باید به صورت ربع با اشعه ایکس عکسبرداری می شد و سپس تصاویر روی کامپیوتر به هم دوخته می شد. پس از پرتو افکنی کامل اشعه ایکس، ساری تصویر نهایی را چاپ کرد. بدون هیچ دلیل خاصی، او به طور اتفاقی نگاهی به چرخش 90 درجه ای انداخت. اتفاق خاصی افتاد اوری به جای امضای اشعه ایکس لایه سفید رنگی که انتظار داشت ببیند، چهره‌ای شبح‌آلود دید - یک نقاشی پنهان که اکنون موزه معتقد است می‌تواند خودنگاره‌ای از هنرمند باشد که به احتمال زیاد مربوط به 20 سالگی است

3 فروردین 1403

کودک و نوجوان

6 اسفند 1402

سن – یاغیش

داملاسیندان هر یانا عطیر ساچیر یاغیشین جانلانیرسان جانیمدا خاطیرلانیر باخیشین

5 بهمن 1402

سفر

5 فروردین 1403

تغییر ژئوپلتیک در قفقاز ؛ ارمنستان غرب را وارد منطقه می کند

خبرگزاری باز در ماه های اخیر اعلام کرده بود که دولت نخست وزیر نیکول پاشینیان در مورد بررسی روند الحاق به اتحادیه اروپا جدی است. در 9 مارس، آرارات میرزویان، وزیر امور خارجه، در اظهاراتی که در حاشیه یک گردهمایی دیپلماتیک در ترکیه انجام داد، علناً علاقه ایروان را نشان داد. شبکه تی آر تی ترکیه به نقل از میرزویان گفت: «این روزها فرصت‌های جدید عمدتاً در ارمنستان مورد بحث قرار می‌گیرد و اگر بگویم عضویت در اتحادیه اروپا نیز شامل می‌شود، بر کسی پوشیده نخواهد بود». پارلمان اروپا، شعبه مقننه اتحادیه اروپا، با قطعنامه ای در 13 مارس پاسخ داد که توسعه روابط نزدیکتر با ارمنستان را تایید کرد و همچنین خواستار توافق صلح پایدار بین ارمنستان و آذربایجان شد. در این قطعنامه آمده است: «اتحادیه اروپا باید واکنش مثبت نشان دهد و از این تغییر ژئوپلیتیک بالقوه نهایت استفاده را ببرد و به ارمنستان کمک کند تا قوی‌تر خود را در جامعه دموکراسی‌ها لنگر بیاندازد.»

5 فروردین 1403
10 ساعت پیش

صدای سکون - صدای دنیز

1 روز پیش

کوچوک آیواسیل کلیسا -طرابزون - Küçük Ayvasıl Kilisesi

3 روز پیش

گل های ستاره ای

4 روز پیش

اساطیر نقش بسته بر روی کوزه ها

4 روز پیش

چین و روسیه قطعنامه ایالات متحده در مورد آتش بس غزه وتو کردند

6 روز پیش

بحران اب و کاریکاتوری هایی در مورد آب

1 هفته پیش

کتابخانه اسماعیل حاکّی برکمن طرابزون

1 هفته پیش

ساحل غزه مورد طمع داماد ترامپ

1 هفته پیش

چه کسی برای رهبری کره شمالی انتخاب شده است

1 هفته پیش

موش شهری و موش روستایی

5 سال پیش

نارگیل

5 سال پیش

بوکس ، انیمیشن از گری باردین

5 سال پیش

تیاپ، لیاپ و نقاشی -گری باردین

5 سال پیش

زنگ صبح

5 سال پیش

" ای "

4 سال پیش

درد و همدردی - ویلیام کنتریج

4 سال پیش

یادمان - ویلیام کنتریج

4 سال پیش

روباه و موش

4 سال پیش

قصه های من و بابام- درگیری با زنبور !

4 سال پیش

قصه های من و بابام - هدیه !

3 سال پیش

آماده کردن سالاد و ترشی زمستانی ! آشپزی آذربایجان!

3 سال پیش

پیراشکی کلم روی ساج ! آشپزی آذربایجان !

3 سال پیش

کوفته بزباش، اشترودل سیب ! آشپزی آذربایجان !

3 سال پیش

پیتی یا دیزی شکی روی ساج و آتش!غذای آذربایجان!

3 سال پیش

قوتاب ، نان سبزی ! غذای آذربایجان!

3 سال پیش

پیروق ( پای ) پنیر و کمپوت ایت بورنی! آشپزی آذربایجان!

3 سال پیش

تهیه روغن اسطوخودوس و مانتی ازبکستانی ، آشپزی آذربایجان

3 سال پیش

سرخ کردن سیب زمینی ، آشپزی آذربایجان!

3 سال پیش

قندریزی با قیزیل گول یا گل سرخ، آشپزی آذربایجان!

3 سال پیش

سالاد حلقه ای انار ! سفره ی آذربایجان

5 سال پیش

سمفونی حکیم نظامی

5 سال پیش

شور امیروف

5 سال پیش

بورژوازی کوچک کوچک! گفتگو با پسر در تابوت!

5 سال پیش

آینه - صحنه سیرک چارلی چاپلین

5 سال پیش

بچه ها نگاهمان می کنند!

5 سال پیش

بچه ها نگاهمان می کنند!

5 سال پیش

دزد دوچرخه - آخرین سکانس

5 سال پیش

سیاره ها

5 سال پیش

پسر بچه - مراسم صبحانه

5 سال پیش

پسر بچه - شروع کار

4 سال پیش

ابله - اثر آنتون چخوف

3 سال پیش

مسجد بابری ، معمای دمکراسی هندی

3 سال پیش

خط آهنی در صحرا

3 سال پیش

صدای جنگ در قره باغ بلند است! آتش بسی دیده نمی شود. ( الجزیره)

3 سال پیش

گاندی ، تریلر فیلم سال 1982

3 سال پیش

بانک ! فیلم صامت از چارلی چاپلین

3 سال پیش

'گاندی ! فیلم سینمایی زندگی مهاتما

4 سال پیش

فیلم 2016 Mine مین | دوبله فارسی

3 سال پیش

سکانس نگاه به اپ

3 سال پیش

صحنه ای از فیلم " مین "

ارتباط با تبریز امروز

اخبار ، گزارشات ، عکسها و فیلم های خود را برای ما ارسال دارید . برای ارسال میتوانید از طریق آدرس تلگرامی یا ایمیل استفاده کنید.

info@tabriz-emrooz.ir

اشتراک در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین خبرهای تبریز امروز در کانال تلگرام ما عضو شوید.

کانل تلگرام تبریز امروز

فرم تماس با تبریز امروز

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری تبریز امروز بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی وتولید توسططراح وب سایت