نیویورکر

مجسمه های خوردنی کاری از لیلا گوهر

تاریخ انتشار : ۱۵:۴۲ ۰۳-۰۷-۱۴۰۱

در یک مهمانی شام معمولی، انتظار می‌رود که میز تزئین شده با شمعدان‌های برنجی، روپوش‌های قلاب‌بافی، و یک ظرف گلدار که غذای معمولی است - داشته باشید. اما اگر میز شام بتواند پس‌زمینه‌ای برای هنر، لذت و سبک هنری باشد، چه؟ مولی فیشر می نویسد: در عصر اینستاگرام، لیلا گوهر، طراح، "با ارتقاء یک چیز کاربردی - در مورد غذا - قله های زیبایی شناختی کمیاب، حرفه ای را ایجاد کرده است." از ساخته‌های اخیر گوهر: «مورتادلا »، «تارت تمشک پهن هولاهوپ» و «طناب موزارلای بافته شده به طول میز ضیافت» است.

تبریز امروز:

Aestheticized fruit.

در یک مهمانی شام معمولی،  انتظار می‌رود که میز تزئین شده با شمعدان‌های برنجی، روپوش‌های قلاب‌بافی، و یک ظرف گلدار که غذای معمولی است - داشته باشید. اما اگر میز شام بتواند پس‌زمینه‌ای برای هنر، لذت و سبک هنری باشد، چه؟ مولی فیشر  می نویسد: در عصر اینستاگرام، لیلا گوهر، طراح، "با ارتقاء یک چیز کاربردی - در مورد غذا - قله های زیبایی شناختی کمیاب، حرفه ای را ایجاد کرده است." از ساخته‌های اخیر گوهر: «مورتادلا »، «تارت تمشک پهن هولاهوپ» و «طناب موزارلای بافته شده به طول میز ضیافت» است.

فیشر پرتره ای واضح از سفر هنری گوهر را ترسیم می کند، از «کودکی دشوار» که در قاهره «قوانین نبود» تا کارگردانی «مجموعه های جولی» با همکاری پرادا، هرمس و گوچی. خلاقیت‌های سوررئالیستی او به‌عنوان یک یخ‌شکن، نقطه ورود به حالت شگفت‌انگیز عمل می‌کند - یک بار دریک گوهر را با نامیدن بیورک غذا معرفی کرد. با این حال، به گفته گوهر، خود غذا «مقصود نیست». او می گوید: «من اساساً برای زیبایی وجود دارم. "من فکر می کنم به همین دلیل است که ما اینجا روی این زمین هستیم."


نظرات کاربران


@